Fără categorie

MINISO deschide primul magazin din 2019 in Centrul Comercial Sun Plaza

Retailerul japonez MINISO își deschide primul magazin din anul 2019 în Sun Plaza, sâmbătă, 9 februarie. Participantii la lansare vor beneficia de vouchere de cumparaturi,si de un show inedit.

 

Show la Sun Plaza

MINISO se lansează in Sun Plaza în stilul în care comerciantul japonez și-a obișnuit deja clienții din Bucuresti. Evenimentele de acest gen sunt deja o marcă MINISO. Cei care vor ajunge sâmbătă, 9 februarie, la ora 13:00, la Sun Plaza vor avea parte de un spectacol de percuție la tobe Taiko, tradiții japoneze autentice si vouchere de cumparaturi. Printre invitați se numără influencerii implicați în campania de lansare, Maria Vigheciu si Anais Baby.

 

Cine este MINISO?

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3500 de magazine în peste 85 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China. Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina. Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia. Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari. Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului. Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii. Produsele comercializate se împart în opt mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi, ambalaje speciale si bauturi. MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi We Bare Bears, Adventure Time, Marvel, Pantone sau Hello Kitty.

 

MINISO în România

Lansarea MINISO în România face parte dintr-un plan îndrăzneț de extindere a brandului, prezența în 100 de țări până în anul 2020. Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu prețuri între 10 și 99 de lei.

„Planuiam de mult timp sa ajungem in Sun Plaza, iar aceasta deschidere o privim ca pe o provocare in dorinta noastra de a fi prezenti si in aceasta zona a Bucurestiului. Suntem increzatori ca vanzarile vor fi peste asteptari, iar clientii vor aprecia atat designul, cat si calitatea produselor Miniso.  Planurile noastre de expansiune vizeaza deschiderea unui numar de 10 magazine noi in Bucuresti, si inca 20  in restul tarii, pana in 2020. In luna martie vom lansa cel de-al saselea magazin in Promenada Mall, motiv pentru care suntem convinsi ca brandul Miniso va creste in randul consumatorilor si va castiga cota de piata. De asemenea, in cadrul procesului de expansiune, vom incepe sa acordam francize, ce vor fi disponibile pentru toate orasele mari ale tarii. Suntem increzatori ca acest pas va accelera prezenta noastra la nivel national, prin stabilirea unor parteneriate strategice puternice.” a declarat Jake Liu, CEO Miniso România.