Locatii, Noutati

MINISO deschide cel de-al doilea magazin din 2019 in Centrul Comercial Promenada

Retailerul japonez MINISO va deschide cel de-al doilea magazin din anul 2019 în Promenada, marti, pe 5 martie începând cu ora 12. Participantii la lansare vor beneficia de vouchere de cumparaturi, cu care vor putea achizitiona produse din cadrul magazinului la preturi foarte bune. In cadrul magazinului Miniso, din Promenada, clientii vor putea beneficia, de un interactive center, unde vor putea interactiona cu produsele, vor putea sa faca poze cu produsele expuse la raft, dar si cu produsele din acest interactive center, de asemenea vor putea face postari in social media si vor putea sa transmita prietenilor si sa imparta cu acestia din experienta si bucuria pe care o traiesc in magazinul nostru.

Deschiderea din Promenada, marcheaza de asemenea dorinta noastra de a fi prezenti si in zona de nord a Bucurestiului, magazinul Miniso din Promenada avand o suprafata generoasa de 250 mp, in care sunt expuse aproximativ peste 38.000 de articole, , impartite in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale. Miniso vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears. Am ales sa ne extindem in Promenada datorita zonei, care ofera un flux foarte mare de clienti ce provin din toate cladirile de birouri din acest perimetru. In plus, ne-am gandit si la specificul clientilor, oameni tineri, pasionati de tehnologie, si am customizat gama de produse pentru ei. O data cu deschiderea acestui magazin, din cadrul Promenada, compania va avea un total de 6 magazine Miniso in Bucuresti.

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3500 de magazine în peste 85 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China. Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina. Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia. Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.

Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului. Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii. Produsele comercializate se împart în opt mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi, ambalaje speciale si bauturi. MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi We Bare Bears, Adventure Time, Marvel, Pantone sau Hello Kitty.

Lansarea MINISO în România face parte dintr-un plan îndrăzneț de extindere a brandului Miniso, cu prezența în 100 de țări până în anul 2020. Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu prețuri între 10 și 99 de lei. Planurile noastre de expansiune vizeaza deschiderea unui numar de 10 magazine noi in Bucuresti, si inca 20 in restul tarii, pana in 2020 motiv pentru care suntem convinsi ca brandul Miniso va creste in randul consumatorilor si va castiga cota de piata. De asemenea, in cadrul procesului de expansiune, vom incepe sa acordam francize, ce vor fi disponibile pentru toate orasele mari ale tarii. Suntem increzatori ca acest pas va accelera prezenta noastra la nivel national, prin stabilirea unor parteneriate strategice puternice.” a declarat Jake Liu, CEO Miniso România.