Retailerul MINISO își deschide primul magazin din România în Veranda…
MINISO deschide al treilea magazin în România, în Mega Mall
La mai puțin de două luni de la intrarea oficială pe piața din România, retailerul MINISO continuă extinderea în țara noastră cu al treilea magazin al grupului. Evenimentul va fi unul de o însemnătate specială.
Cine este MINISO?
MINISO este un retailer de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 70 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, China.
Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.
Succesul MINISO se datorează unui nou model de business: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. MINISO consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.
Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.
Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producător sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.
Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.
MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.
Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.
MINISO în România
MINISO Mega Mall va deveni magazinul de referință al brandului asiatic în România, însă va fi urmat de multe alte deschideri. Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine în toată țara până în 2020.
Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu prețuri între 10 și 99 de lei.